TAG Hakkında ne düşünüyorsunuz?
9
●314
- 17-02-2024, 01:55:43Çok ince bir çizgi hocam. Takside yaşanan durumlardan evet şikayetciyiz bir vatandaş olarak ama sonuçta birisi ticari diğeri gayriresmi. Hatır taşımacığılı kavramını farklı birşey tag farklı birşey. En basit bir örnek hatrına bana para ver ama geri isteme yada hatrına bana site yap. Ortada resmi birşey yok
- 17-02-2024, 02:31:34Adam yasalaştırmak için çırpınıyor, ve bunu yasal hale getireceğinden eminim ama yazık o kadar çaba içerisinde çırpınıyor yasal bir hale geldikten sonra aç kurt gibi bekleyen diğer firmalarda pastadan payını almak için işe koyulacak olaya taksi tarafından bakılmazsa çoğu insan için harika bir ekmek kapısı olur
- 17-02-2024, 03:12:51yapmak istiyorum aslında ama cezası belası olunca oduyor diyen var odemiyor diyen var arac baglandı diyen bile duydum . guvenemiyorum acıkcası. bir de musteriyi aldın polis cevirdi musteriye polis cevirirse soyle soyle konus mu diyeceksin diyelim konustu e bu da yalan. diyelim konusmadı e bu defa ceza yiyeceksin
en guzeli bulasmamak dedim bulasmadım yasal olarak kuryecilik isini aratırıyorum. aracla kuryelik bakalım.
en guzeli bulasmamak dedim bulasmadım yasal olarak kuryecilik isini aratırıyorum. aracla kuryelik bakalım.