Konu
TAG Hakkında ne düşünüyorsunuz?
17-02-2024, 01:20:06
#3
t4ko
Çoğu aracı çevirip bağlıyorlarmış ancak Martı şirketi tüm cezaları ödeyip, dava açıyormuş. Hatır taşımacılığını kullanıyor. Vergisini de tag ödüyor vergi var yani.