• 17-02-2024, 01:13:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu calımsa yasal tasımacılık mı? Korsan mı anlamadım ben. Hiçbir şekilde vergilendirme yok sanırım. Taksilerde ise durum daha berbat şikayetler malum…
  • 17-02-2024, 01:14:32
    #2
    iyi düşünüyorum şahsen.
    iyi geceler garfield.
    • Garfield
    Garfield bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-02-2024, 01:20:06
    #3
    Çoğu aracı çevirip bağlıyorlarmış ancak Martı şirketi tüm cezaları ödeyip, dava açıyormuş. Hatır taşımacılığını kullanıyor. Vergisini de tag ödüyor vergi var yani.
  • 17-02-2024, 01:24:26
    #4
    ben çözümü biliyorum hocam. İkisinin harmanlandığı bir yasa gerek.
  • 17-02-2024, 01:35:46
    #5
    burada çoğu kısı internetten para kazanıp vergı veriyor. Onlar taşımacılık yapıp karşılığında para alıp vergı vermiyorlar. Hatır taşımacılığı kısmına güveniyor ama hatır taşımacılığı ancak parasız olur kısmını söylemiyor.
  • 17-02-2024, 01:55:43
    #6
    Çok ince bir çizgi hocam. Takside yaşanan durumlardan evet şikayetciyiz bir vatandaş olarak ama sonuçta birisi ticari diğeri gayriresmi. Hatır taşımacığılı kavramını farklı birşey tag farklı birşey. En basit bir örnek hatrına bana para ver ama geri isteme yada hatrına bana site yap. Ortada resmi birşey yok
  • 17-02-2024, 02:31:34
    #7
    Adam yasalaştırmak için çırpınıyor, ve bunu yasal hale getireceğinden eminim ama yazık o kadar çaba içerisinde çırpınıyor yasal bir hale geldikten sonra aç kurt gibi bekleyen diğer firmalarda pastadan payını almak için işe koyulacak olaya taksi tarafından bakılmazsa çoğu insan için harika bir ekmek kapısı olur
  • 17-02-2024, 02:56:59
    #8
    Güzel Şirket her olayda arkanızda duruyor ama olaysız gününüz olmaz maalesef
  • 17-02-2024, 03:12:51
    #9
    yapmak istiyorum aslında ama cezası belası olunca oduyor diyen var odemiyor diyen var arac baglandı diyen bile duydum . guvenemiyorum acıkcası. bir de musteriyi aldın polis cevirdi musteriye polis cevirirse soyle soyle konus mu diyeceksin diyelim konustu e bu da yalan. diyelim konusmadı e bu defa ceza yiyeceksin en guzeli bulasmamak dedim bulasmadım yasal olarak kuryecilik isini aratırıyorum. aracla kuryelik bakalım.