Adam yasalaştırmak için çırpınıyor, ve bunu yasal hale getireceğinden eminim ama yazık o kadar çaba içerisinde çırpınıyor yasal bir hale geldikten sonra aç kurt gibi bekleyen diğer firmalarda pastadan payını almak için işe koyulacak olaya taksi tarafından bakılmazsa çoğu insan için harika bir ekmek kapısı olur