Merhaba arkadaşlar,
Aramızda düzenli/düzensiz bisiklet pedallayan var mı? Tur'a veya antrenmana çıkanlar?
Bisiklet Pedallayan Var Mı Aramızda?
5
●128
- 16-02-2024, 20:51:19Selam hocam,
Havalar ısınınca işe gelip gitmeye bisiklet kullanıyorum
- 16-02-2024, 22:13:00Umarım biraz daha artırırsınız hocam bu sürüşlerimyildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işe gidip gelmekte aslında bir enerji katıyor fakat haftasonu şöyle bir kafama göre takılayım demekte harika oluyor.
Oralar tam benlik yerler aşırı seviyorum İzmir'i, özellikle sıcağınıOnurOzden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keyifli pedallamalar diliyorum.
Abi pedallamakta maliyetli inan banaGarfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle