• 16-02-2024, 20:49:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Aramızda düzenli/düzensiz bisiklet pedallayan var mı? Tur'a veya antrenmana çıkanlar?
  • 16-02-2024, 20:51:19
    #2
    Selam hocam,
    Havalar ısınınca işe gelip gitmeye bisiklet kullanıyorum
  • 16-02-2024, 21:02:29
    #3
    Var, düzenli. Bu haftasonu İzmir - Manisa yapacağım köy ve dağ yollarından. Önceki hafta İnciraltı - Karşıyaka yaptım deniz yolu da keyifliydi.
  • 16-02-2024, 21:06:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Son akaryakıt zamanlarından sonra başlıcaz zaten ülkece pedallamaya kardeşim 😂
  • 16-02-2024, 22:13:00
    #5
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hocam,
    Havalar ısınınca işe gelip gitmeye bisiklet kullanıyorum
    Umarım biraz daha artırırsınız hocam bu sürüşleri işe gidip gelmekte aslında bir enerji katıyor fakat haftasonu şöyle bir kafama göre takılayım demekte harika oluyor.

    OnurOzden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var, düzenli. Bu haftasonu İzmir - Manisa yapacağım köy ve dağ yollarından. Önceki hafta İnciraltı - Karşıyaka yaptım deniz yolu da keyifliydi.
    Oralar tam benlik yerler aşırı seviyorum İzmir'i, özellikle sıcağını keyifli pedallamalar diliyorum.

    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son akaryakıt zamanlarından sonra başlıcaz zaten ülkece pedallamaya kardeşim 😂
    Abi pedallamakta maliyetli inan bana
  • 16-02-2024, 23:44:47
    #6
    10 sene öncesine kadar vardı 2 adet scott scale 70 sattım çok ucuza.bir arkadaşım ise sudan ucuza verdi aynı modeli.kafa dengi olmayınca ve işgüçten fırsat olmayınca bisiklet öylece duruyor evde. birde profesyonel bisikletler yani elde durması değer kaybı