myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocam,
Havalar ısınınca işe gelip gitmeye bisiklet kullanıyorum
Umarım biraz daha artırırsınız hocam bu sürüşleri işe gidip gelmekte aslında bir enerji katıyor fakat haftasonu şöyle bir kafama göre takılayım demekte harika oluyor.

OnurOzden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var, düzenli. Bu haftasonu İzmir - Manisa yapacağım köy ve dağ yollarından. Önceki hafta İnciraltı - Karşıyaka yaptım deniz yolu da keyifliydi.
Oralar tam benlik yerler aşırı seviyorum İzmir'i, özellikle sıcağını keyifli pedallamalar diliyorum.

Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son akaryakıt zamanlarından sonra başlıcaz zaten ülkece pedallamaya kardeşim 😂
Abi pedallamakta maliyetli inan bana