Kumar Alışkanlığı Nasıl Bırakılır?
19
●686
- 14-02-2024, 22:51:20Ailesinin Maddi Durumu Kötü Çocuk Çalışıyor + Borçlarla oynuyorEmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2024, 23:07:30bırakması çok zor. Kumarda kazandığı gün kaybettiği gündür, oyuna bastığın paralar tamamen dijitalde gördüğün için oyun hırsından dolayı paranın farkına varmıyorsun 100 kaybediyorsun 200 basıyosun böyle böyle katlanıyor. Eskiden oynardım 50₺ ile başladım ilk oyunuma. En son oynadığım oyunda (3 ay önce) 1 saat içinde 100.000₺ kaybettim. Son oyunum oldu. O günleri tekrar yaşamamak dileği ile
- 14-02-2024, 23:19:50milyonlar kaybetmiş biri olarak bırakılmaz sadece azaltılır diyorum.çok büyük bir darbe görmeden de kafa olarak daha fazla kazanma isteğini yenemez kanımca
1 maça 20 asgari ücret bastığım zamanlar vardı o zaman o rakamlar bana çok küçük geliyordu şuan birkaç yıldır büyük olduğunu algılıyorum
- 14-02-2024, 23:40:04Kumar bağımlılığı çok ciddi psikolojik bir rahatsızlıktır ve tedavi gerektirir. Bırakılması mümkündür. Üyesi olduğunuz platformlarla iletişime geçerek üyeliğinizin açılmamak üzere kapatılmasını talep edin. Kazandığınız paranın kıymetini bilin ve kendinize bir amaç belirleyerek yeni bir meşgale edinin. Kumar bağımlılığı bilinen tüm uyuşturuculardan daha kuvvetlidir ve tahmin ettiğinizden çok daha fazla dibe çeker bunu unutmayın.
- 15-02-2024, 00:47:03Seni anlıyorum kardeşim pokerde bir gecede 330 bin verdim bildiğin sıfır liram kaldıydı borçumda yotku paramda yoktu bunu birdaha oynayanın dedim bıraktım o gündür bu gündür kuşlarla vakit geçiriyorum internetteki işlerle ilgileniyorum balık tutmaya gidiyorum bir meşgale şart yoksa çok zor bırakması bide içki içiyorsanız içkiyi bırakın oda tetikler kumar oynayan içki içen arkadaşlarınızdan uzak durun kaçın.evinso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 00:49:39Şuan benim de öyle tek kötü alışkanlığım sigara, gerçekten zor dönemlerdi, iyi forumlar hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 00:53:09Sizede hocam ben zaten bu kumar işini yapanlarıda anlamıyorum paranın bir hayrınıda görmüyorlar etmiyorlar kanlı para neyinden zevk alıyorlar şahsen ben oynatsam birini 1 milyon borça soksam o adamda kafasına sıksa ben ömür boyu vicdan azabı ben vesile oldum diye ama ne yazık ki herkes empati yapamıyor oynatanda kanıp oynayada Allah ıslah etsin hele oynatan çok ziyanda çoluk çocuktan çıkar o paraevinso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 maça 20 asgari ücret bastığım zamanlar vardı o zaman o rakamlar bana çok küçük geliyordu şuan birkaç yıldır büyük olduğunu algılıyorum