milyonlar kaybetmiş biri olarak bırakılmaz sadece azaltılır diyorum.çok büyük bir darbe görmeden de kafa olarak daha fazla kazanma isteğini yenemez kanımca

1 maça 20 asgari ücret bastığım zamanlar vardı o zaman o rakamlar bana çok küçük geliyordu şuan birkaç yıldır büyük olduğunu algılıyorum