Maalesef aynı sorun arkadaşımda da var, ailesinin maddi durumu çok iyi onlardan alıp kumara yatırıyor. Daha fazlasını kazanmak varken bu parayı neden harciyim diyor...
kumar oynayan insanların çoğuna bakın sosyal,kültürel,ilimsel,bilimsel bir alışkanlıkları olmadığı içindir.bir meşgaleleri olsa çoğu kişi kumara başlamaz.
"Arkadaşınız"a geçmiş olsun. Bu ciddi bir bağımlılık, kumar oynayan insan kaybedeceğini bile bile oynuyor maalesef. Profesyonel destek alınabilir, hiç değilse kredi kartları vs. kapatılabilir.
Sadece 3k kaybetmiş hemen dursun. Şimdi durmazsa bidaha zor durur daha çok kaybettikçe ana parasını kurtarmaya çalışacak ve daha çok içine girecek sonrasında içinden çıkamıyacak durumun
Bende de aynı sorun var Lise son öğrencisiyim kaybettiğim paralar çok yüksek miktarlar oluyor kumara göre bu yüzden bende yazilan tüm yorumları okuyacağım tavsiyesi olan varsa benimde mesajımı alintilayabilirmi