Mevcu uydular ortalama 200-400 km yukarda oldugunu varsayarak bırakın dünyayı, Türkiye'nin bile tam kare resmini çekemez.
Daha yüksek uyduların var oldugu idaa edilsede. Neden dünyanın tam boyutlu resimlerini düzenli olarak servis etmediklerini sorgulamamız lazım.
Aya ilk çıkıldıgında servis edilen dünya görüntülerine bir bakınız. Ozmanın teknolojisiyle çizebildileri oymuş
