• 14-02-2024, 22:13:48
    #19
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya düzken 6 ay gece 6 ay gündüz yaşanan yerleri nasıl açıklıyorsunuz?
    Gece ve gündüz süreleri nasıl uzayıp kısalıyor?
    Güneşin doğuş-batış saati ve yeri nasıl değişiyor?
    Güneş ışınların geliş açısı sabit olacağından antartikadaki buzulların da şimdiye kadar çoktan erişim olması gerekmiyor mu?
    Madem dünya düz 24 saatlik gece gündüz hareketini, 1 aylık Ay'ın hareketleri, 365 gün 6 saatlik standart mevsim periyodu nasıl oluşuyor?
    Bunlar düz dünya teorinize ter düşüyor. Düz olduğunu varsayarsak hipotezinize göre dünya kubbe üzerinden in kalk yapınca yıl boyu her yere aynı açıyla ve aynı derece ışık düşürmesi gerekiyor. Ama görüyoruz ki böyle değil.
    Part3 te sorularınızı cevaplandıracağım
  • 14-02-2024, 22:24:30
    #20
    Hocam en basiti Alper gezeravcıya sor fazla düşünme 😂
  • 14-02-2024, 22:29:43
    #21
    Yıl 2024 biz yuvarlak mı yoksa düz mü olduğunu tartışıyoruz.


    Prizma.
  • 14-02-2024, 23:02:37
    #22
    Bir deli kuyuya taş atmış..
  • 14-02-2024, 23:47:33
    #23
    hatırlattı ..


    https://www.youtube.com/watch?v=-dIvdJX8O8o
  • 14-02-2024, 23:48:47
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ya düz ya da değil ne fark eder?
  • 14-02-2024, 23:56:57
    #25
    bence scutoid
  • 15-02-2024, 00:34:12
    #26
    Farklı fikirlere saygı duymak bu kadar zor olmamalı.
  • 15-02-2024, 01:01:36
    #27
    kubbe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pilotlarda dünyayı düz görüyor. Verilen cevap yeterince yüksekte olmadıkları. Uçaktan çekilen yüzlerce video var izleyebilirsin hepsi düz. Ama şu şekilde olabilir diyeyim uçak 25 bin fitte seyehat ediyor. İstanbul Londra arası. Eğer dünya yuvarlaksa uçağın belirli kilometrelerde biraz düşüş yapması lazım. Aynı yukseklikte giderse sürekli yükselir ve atmosferden bile çıkması lazım küre dünyada
    Uçak örneğini düz-yuvarlak tartışması için vermedim. Kaf dağı filan yazmışsınız onun için vermiştim.

    Yuvarlak için konuşurşak ise, hep aynı yükseklikte haraket ediyor atmosferden çıkması için hep yükselmesi gerek hocam. Yani varsayımınız baştan yanlış, yuvarlak olduğu için devamlı dönüyor. Bunun için yanılmıyorsam geçenlerde Barış Özcan video çekmişti. (ISS nasıl sabit kalıyor diye, daha iyi anlayabilirsiniz.