Pilotlarda dünyayı düz görüyor. Verilen cevap yeterince yüksekte olmadıkları. Uçaktan çekilen yüzlerce video var izleyebilirsin hepsi düz. Ama şu şekilde olabilir diyeyim uçak 25 bin fitte seyehat ediyor. İstanbul Londra arası. Eğer dünya yuvarlaksa uçağın belirli kilometrelerde biraz düşüş yapması lazım. Aynı yukseklikte giderse sürekli yükselir ve atmosferden bile çıkması lazım küre dünyada
Uçak örneğini düz-yuvarlak tartışması için vermedim. Kaf dağı filan yazmışsınız onun için vermiştim.
Yuvarlak için konuşurşak ise, hep aynı yükseklikte haraket ediyor atmosferden çıkması için hep yükselmesi gerek hocam. Yani varsayımınız baştan yanlış, yuvarlak olduğu için devamlı dönüyor. Bunun için yanılmıyorsam geçenlerde Barış Özcan video çekmişti. (ISS nasıl sabit kalıyor diye, daha iyi anlayabilirsiniz.