• 15-02-2024, 06:18:20
    #28
    Dünyanın yarıçapı 6371 km ve dünyanın tam görüntüsünü alabilmek için bu yükseklige erişilmesi lazım . Var olan dünya görtüleri yakbozdan ibaret, dogrulugu %100 tartşmaya açıktır. Teknolojiyi elinde tutanlar, istedeikleri gibi manipüle edip, insanlıga işlerine geldigi gibi sunabilirler.

    Mevcu uydular ortalama 200-400 km yukarda oldugunu varsayarak bırakın dünyayı, Türkiye'nin bile tam kare resmini çekemez.

    Daha yüksek uyduların var oldugu idaa edilsede. Neden dünyanın tam boyutlu resimlerini düzenli olarak servis etmediklerini sorgulamamız lazım.

    Aya ilk çıkıldıgında servis edilen dünya görüntülerine bir bakınız. Ozmanın teknolojisiyle çizebildileri oymuş
  • 15-02-2024, 08:49:57
    #29
    Peki, ISS de bulunan astronotlar selfie falan paylaşıyor dünya ile. Açıklar mısın? Ayrıca senin "Gök kubbe" dediğin şey "Manyetik alan" olmasın?
  • 15-02-2024, 12:48:39
    #30
    Dünya Donat şeklindedir, inanmayanlar için kanıt: Yanında apaçık bir şekilde donat olduğu yazmaktadır.
  • 15-02-2024, 12:52:31
    #31
    Ersan abi sen misin?

    devasa yapılarda neden dünyanın yuvarlaklık eğimini hesaba katıyorlar?
    eğer düz ve merkeze doğru bir çekim küveti olmasa idi bu hesaplamaya ihtiyaç duymazlardı!

    Dünya yuvarlak olmasa idi yörüngede merkez kaç kuvvetini nasıl oluşturabilirler?
    mühendislik formülleri ve yapılan bütün fiziki projeler yuvarlıkla örtüşmekte
  • 15-02-2024, 18:07:34
    #32
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Sıktı artık ya. Dünya elips. Boş yapmayın.