Ben böyle saçma bir durum ilk defa görüyorum. İnternette de doğru düzgün bilgi yok, elli takla atmama ne gerek var anlamıyorum. kimisi 3. parti program demiş kimisi usb ile güvenli modda aç demiş hepsini denedim ama yok. defender programını kapatamıyorum.
hata şu:
Sayfa kullanılamıyor
BT yöneticiniz bu uygulamanın bazı alanlarına sınırlı erişime sahip ve erişmeye çalıştığınız öne kullanılamıyor. Daha fazla bilgi için bt yardım masasına başvurun.
Tamam hesap tam yetkili değil sanırım düşünerek administrator hesabını etkinleştirdim, oradan aynı işlemi yapmaya çalıştığımda aynı hatayı aldım.
tam olarak bu gereksiz uygulamayı kapatmanın yolu nedir.
windows 11 defender nasıl kapatacağız
8
●102
- 14-02-2024, 13:45:15
- 14-02-2024, 13:51:44windows 11 de ayarlarına girip kapatıyorduk sorun yoktu. bunda ayarlara giremiyorum.songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2024, 13:53:20Kayıt Defteri Düzenleyicisi:
a. Uyarı: Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nde yanlışlıkla yapılan değişiklikler sisteminize zarar verebilir. Bu adımları dikkatlice uygulayın.
b. Başlat menüsünü açın ve "regedit" yazın. Enter'a basın.
c. HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREPoliciesMicrosoftWindows DefenderReal-Time Protection yoluna gidin.
d. "Real-Time Protection" anahtarı yoksa oluşturun. Sağ tıklayın > Yeni > DWORD (32 bit) Değer seçin ve "Real-Time Protection" olarak adlandırın.
e. "Real-Time Protection" anahtarına çift tıklayın ve değerini 1 olarak ayarlayın.
f. Bilgisayarı yeniden başlatın.
2. Yöntem: Komut İstemi:
a. Başlat menüsünü açın ve "cmd" yazın. Yönetici olarak çalıştırın. b. Aşağıdaki komutu yazın ve Enter'a basın:
reg add HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender\Real-Time Protection /v DisableRealtimeProtection /t REG_DWORD /d 1 /f
c. Bilgisayarı yeniden başlatın. - 14-02-2024, 14:03:031. yöntem işe yaramadı 2. yöntemmellon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ERROR: Invalid syntax.
Type "REG ADD/?" for usage.
hatası verdi. - 14-02-2024, 16:13:52Defender Control ile kapatmıştım ben ,
Önce gerçek zamanlı korumayı kapatın , daha sonra program ile kökten kapatabilirsiniz
https://www.yazilimara.com/defender-control.html?amp
Program linkini bıraktım - 14-02-2024, 20:24:53bunu buldum hocam zararlı yazılım diye engelliyorWASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2024, 20:25:46Engellememesi için gerçek zamanlı korumayı kapatmanız gerekiyor diye konuda belirttimdelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2024, 23:09:28zaten problemimiz de o gerçek zamanlı korumayı kapatacağım ekranı açamıyorumWASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle