Ben böyle saçma bir durum ilk defa görüyorum. İnternette de doğru düzgün bilgi yok, elli takla atmama ne gerek var anlamıyorum. kimisi 3. parti program demiş kimisi usb ile güvenli modda aç demiş hepsini denedim ama yok. defender programını kapatamıyorum.
hata şu:
Sayfa kullanılamıyor
BT yöneticiniz bu uygulamanın bazı alanlarına sınırlı erişime sahip ve erişmeye çalıştığınız öne kullanılamıyor. Daha fazla bilgi için bt yardım masasına başvurun.
Tamam hesap tam yetkili değil sanırım düşünerek administrator hesabını etkinleştirdim, oradan aynı işlemi yapmaya çalıştığımda aynı hatayı aldım.
tam olarak bu gereksiz uygulamayı kapatmanın yolu nedir.