Merhabalar. Diyarbakır merkeze yakın bir şekilde konaklama yapmayı düşünüyorum.
17 Şubat Cumartesi sabah giriş, 20 Şubat Salı sabah çıkış. En uygun şekilde nasıl konaklarım. Yardımcı olabilecek var ise çok sevinirim... Teşekkür ederim.
Diyarbakır Konaklama
4
●122