Hocam diyarbakır birçok otobüsü ofis semtinden geçiyor ve ofiste prestige hotel var uygun fiyattır ama arkadaşın dediği gibi dağkapıda da uygun vardır orası da merkez gibi orda da yol ulaşım gayet iyi ve mevcut