• 13-02-2024, 20:01:30
    #1
    Merhabalar bugün nüfus müdürlüğünden başvuru yaptım sınavı kazandım A2 almıştım herşeyi tamamladım bana geçici ehliyet belgeside verildi bugün fakat az önce böyle bir mesaj geldi daha önce başına gelen varmı ?

  • 13-02-2024, 20:05:33
    #2
    Hocam ücretini yatırdınız mı?
  • 13-02-2024, 20:08:15
    #3
    frkn_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücretini yatırdınız mı?
    Evet herşeyi yatırdım
  • 13-02-2024, 20:10:21
    #4
    arsivmerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet herşeyi yatırdım
    Yani birden fazla sebebi olabilir, biz ne söylersek boş olur yarın arayın ya da gidin en iyi onlardan öğrenirsiniz. Hayırlı akşamlar