Merhabalar bugün nüfus müdürlüğünden başvuru yaptım sınavı kazandım A2 almıştım herşeyi tamamladım bana geçici ehliyet belgeside verildi bugün fakat az önce böyle bir mesaj geldi daha önce başına gelen varmı ?