• 10-02-2024, 12:06:58
    #1
    whatsapp toplu mesaj gönderimi için web sitesi yapıyorum acaba diyorum üyelik tipi mi satmalıyım yoksa açık kaynak olarak mı fiyat olarak ne vermeliyim okadar ugraştırıcı veya zor birşey değildi fikir verebilir misiniz bu işin bir piyasası var mı?
  • 10-02-2024, 13:32:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben şahsen direk kurulumu yapıyorum. ücreti alıyorum üyelik olsa daha iyi ama piyasada rekabet çok olduğu için üyeliğe sürekli para vereceklerini sanmam.
  • 10-02-2024, 14:42:55
    #3
    zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şahsen direk kurulumu yapıyorum. ücreti alıyorum üyelik olsa daha iyi ama piyasada rekabet çok olduğu için üyeliğe sürekli para vereceklerini sanmam.
    Ücreti düşük tutarsak belki bir ihtimalle diye düşünüyorum hocam ama emin değilim
  • 10-02-2024, 14:52:38
    #4
    Limoncuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücreti düşük tutarsak belki bir ihtimalle diye düşünüyorum hocam ama emin değilim
    tabiki denemekte fayda var rekabetin çok olması sizinde piyasaya girmeyeceğiniz anlamına gelmez . Kolay gelsin .
  • 19-02-2024, 20:54:15
    #5
    programın yeteneği nedir