whatsapp toplu mesaj gönderimi için web sitesi yapıyorum acaba diyorum üyelik tipi mi satmalıyım yoksa açık kaynak olarak mı fiyat olarak ne vermeliyim okadar ugraştırıcı veya zor birşey değildi fikir verebilir misiniz bu işin bir piyasası var mı?