• 09-02-2024, 21:06:25
    #1
    Merhaba
    Masa üstü wifi sorunu yaşıyorum elimde tplink in wn722n modeli var kendi programı ile kullanıyorum 10 15 dakikada bir kopma sorunu yaşıyorum USB aygıt çıkarıldı diyor sonra tekrar kendisi takıyor oto bağlanıyor sorunu nasıl giderebilirim veya sorunsuzca kullanabileceğim bir cihaz varmı
  • 09-02-2024, 21:15:46
    #2
    Driver kurdunuz mu hocam, kasanın ön kısmına değil anakart kısmına takmayı da deneyebilirsiniz.
  • 09-02-2024, 22:41:26
    #3
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver kurdunuz mu hocam, kasanın ön kısmına değil anakart kısmına takmayı da deneyebilirsiniz.
    Driverlerin hepsi tamamdır hocam driverler kurulmadan cihazı takınca yanıt bile vermiyordu bilgisayar arka tarafındada denedim