Merhaba
Masa üstü wifi sorunu yaşıyorum elimde tplink in wn722n modeli var kendi programı ile kullanıyorum 10 15 dakikada bir kopma sorunu yaşıyorum USB aygıt çıkarıldı diyor sonra tekrar kendisi takıyor oto bağlanıyor sorunu nasıl giderebilirim veya sorunsuzca kullanabileceğim bir cihaz varmı