• 09-02-2024, 14:39:31
    #10
    ogyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok da büyük parayla giremiyorsun zaten hocam. 250-300 lira batsa çok bir şey değişmez kanımca 😁
    evet ama 250 300 tl ile de boş beleş bir şirketin kalkınmasını sağlamak bana koyuyor açıkçası çünkü bir piyon oluyoruz onlara göre borç ödemek için kulllanılan. Bazı şirketlerde var ki gelen paranın %70 i arge çalışmalarına gidecek kendimizi büyüteceğiz beraber kazanacağız diyorlar onları kaçırmamak lazım diye düşünüyorum
  • 09-02-2024, 14:40:36
    #11
    Maksimum 4 gün tavanda bekletip çıkartacaksın hocam. Eskiden sınırlama yoktu. Şimdi sınırlama mevcut. Artık 1 tanemi 5 tanemi 10 tanesi kısmete kalmış.
  • 09-02-2024, 14:43:48
    #12
    Zaten fiyatları 150-200 TL para bile değil bu devirde, tavan bozduktan sonra satıp harçlık çıkaracaksın veya uzun dönemli düşünüp elde bekleteceksin
  • 09-02-2024, 14:50:43
    #13
    Sadece NET Çözümler 🚀
    Mario adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Halka arzlara katılmaya devam eden arkadaşlar var mı ?

    Son dönemlerde yatırımcı toplamaktan ziyade halktan borç alıp şirketi kurtarmaya dönmüştü durum

    Her dönemde olduğu gibi popülerleşti ve söndü gibi gözüküyor.
    Son halka arzlara bende katıldım. Tespitiniz doğru hocam malum kredi faiz oranları
  • 09-02-2024, 15:03:05
    #14
    Yakında çıkacak var mı halka arz?
  • 09-02-2024, 15:03:55
    #15
    Google ADS & SEO ❄️
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında çıkacak var mı halka arz?
    https://halkarz.com/