ogyz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
borç ödemek için kulllanılan. Bazı şirketlerde var ki gelen paranın %70 i arge çalışmalarına gidecek kendimizi büyüteceğiz beraber kazanacağız diyorlar onları kaçırmamak lazım diye düşünüyorum
