Çok da büyük parayla giremiyorsun zaten hocam. 250-300 lira batsa çok bir şey değişmez kanımca 😁
evet ama 250 300 tl ile de boş beleş bir şirketin kalkınmasını sağlamak bana koyuyor açıkçası çünkü bir piyon oluyoruz onlara göre

borç ödemek için kulllanılan. Bazı şirketlerde var ki gelen paranın %70 i arge çalışmalarına gidecek kendimizi büyüteceğiz beraber kazanacağız diyorlar onları kaçırmamak lazım diye düşünüyorum