• 04-02-2024, 15:00:27
    #1
    Merhaba,

    siteme sebastianı eklemek istiyorum var mı kaynak kodları

    araştırdığımda şu konuyu gördüm ama eski ve dosya linki çalışmıyor.

    https://www.r10.net/javascript-progr...daki-gibi.html
  • 04-02-2024, 15:01:43
    #2
    LOTUSLİSANS.COM
    İyi hatırlıyorum r10a ilk başladığım zamanlardı. Sırf onu yakalıyım bana mesaj göstersin diye f5 çekerdim. Good old days işte...
  • 04-02-2024, 15:02:25
    #3
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi hatırlıyorum r10a ilk başladığım zamanlardı. Sırf onu yakalıyım bana mesaj göstersin diye f5 çekerdim. Good old days işte...
    Uzun yazı okurken denk gelirdi mouse'a
  • 04-02-2024, 15:07:26
    #4
    Herhangi bir görseli yada videosu var mı ne olduğunu merak ettim ama hiç anlamadım ne olduğunu
  • 04-02-2024, 15:07:35
    #5
    Çok hoştu ya o üstüne gelince kalp çıkıyodu
  • 04-02-2024, 15:09:55
    #6
    MrGokturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir görseli yada videosu var mı ne olduğunu merak ettim ama hiç anlamadım ne olduğunu
    çok fazla konu okuduğunda belirirdi böcek gibi bi şey üstüne gelince veya bazen o kalp çıkıyordu tıklayınca her şeyi sana aldım mı yaptım mı ne öyle bir şey yazıyordu olay bu
  • 04-02-2024, 15:10:41
    #7
    MrGokturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir görseli yada videosu var mı ne olduğunu merak ettim ama hiç anlamadım ne olduğunu

    https://www.youtube.com/watch?v=pz31B_Wa2wE
  • 04-02-2024, 15:13:26
    #8
    sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok fazla konu okuduğunda belirirdi böcek gibi bi şey üstüne gelince veya bazen o kalp çıkıyordu tıklayınca her şeyi sana aldım mı yaptım mı ne öyle bir şey yazıyordu olay bu
    Forumda yeni olduğum için bilmiyordum, bilgilendirme için teşekkür ederim