Konu
R10 Sebastian nasıl yapıldı?
04-02-2024, 15:01:43
#2
whitelotus
LOTUSLİSANS.COM
İyi hatırlıyorum r10a ilk başladığım zamanlardı. Sırf onu yakalıyım bana mesaj göstersin diye f5 çekerdim. Good old days işte...