• 02-02-2024, 23:06:48
    #1
    İyi günler hocalarım. Son 3 4 günde bacağımın arkasında ara ara 10 saniyelik yanma hissi geliyor baya hissediyorum. Artmaya başladı sıklığı. Baldır kısmı yanıyor özellikle. İnternetten araştırdım fakat tam emin olamadım aramızda doktor/ bilgili olan arkadaşlara da sormak istedim. Acaba ne olabilir ? Neden olabilir ?

    *Doktor randevusu çok sonralara alınabildiği için şimdiden sorayım dedim.
  • 02-02-2024, 23:09:02
    #2
    K4R4H4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günler hocalarım. Son 3 4 günde bacağımın arkasında ara ara 10 saniyelik yanma hissi geliyor baya hissediyorum. Artmaya başladı sıklığı. Baldır kısmı yanıyor özellikle. İnternetten araştırdım fakat tam emin olamadım aramızda doktor/ bilgili olan arkadaşlara da sormak istedim. Acaba ne olabilir ? Neden olabilir ?

    *Doktor randevusu çok sonralara alınabildiği için şimdiden sorayım dedim.
    Papara üzerinden doktorum cebimde sıgortası var 189 tl cıvarı olması lazım onu alıp sınırsız tüm branşlarla görüşebiliyorsunuz. 2 aydır kullanıyorum ufak defek ağrı,sızı olunca arayıp napmam gerek diye soruyorum yol gösteriyorlar. Diyetisyen ve psikolog 6 seans ücretsiz veriyor öneririrm.
  • 02-02-2024, 23:09:43
    #3
    varis başlangıcı yada huzursuz bacak sendromu olabilir.süre gelen uzunca ağrı olsaydıyırtık diyebilirdim.doktora randevuya kadar kremlerle geçiştirin.
  • 02-02-2024, 23:10:01
    #4
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara üzerinden doktorum cebimde sıgortası var 189 tl cıvarı olması lazım onu alıp sınırsız tüm branşlarla görüşebiliyorsunuz. 2 aydır kullanıyorum ufak defek ağrı,sızı olunca arayıp napmam gerek diye soruyorum yol gösteriyorlar. Diyetisyen ve psikolog 6 seans ücretsiz veriyor öneririrm.
    Deneyeceğim hocam teşekkür ederim
  • 02-02-2024, 23:12:31
    #5
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varis başlangıcı yada huzursuz bacak sendromu olabilir.süre gelen uzunca ağrı olsaydıyırtık diyebilirdim.doktora randevuya kadar kremlerle geçiştirin.
    Cevabınız için teşekkür hocam.
  • 02-02-2024, 23:13:25
    #6
    Doktor değilim ama uzun süreli oturma veya aşırı stresin yansıması olabilir. Nöropatik ağrı olabilir. Nöroloji bölümü doktorları bile sadece yazdıklarınıza bakarak teşhis koyamaz zannımca. O yüzden doktora kesinlikle gitmelisiniz.
  • 02-02-2024, 23:25:28
    #7
    Acile gidebilirsin randevu bahane değil
  • 02-02-2024, 23:37:16
    #8
    Toplar damarlarınızda tıkanıklık olabilir. Ultrason çekilmelisiniz.
  • 02-02-2024, 23:49:56
    #9
    Kolesterol
    Spor yapın, yürüyüş yüzme gibi