İyi günler hocalarım. Son 3 4 günde bacağımın arkasında ara ara 10 saniyelik yanma hissi geliyor baya hissediyorum. Artmaya başladı sıklığı. Baldır kısmı yanıyor özellikle. İnternetten araştırdım fakat tam emin olamadım aramızda doktor/ bilgili olan arkadaşlara da sormak istedim. Acaba ne olabilir ? Neden olabilir ?
*Doktor randevusu çok sonralara alınabildiği için şimdiden sorayım dedim.
Papara üzerinden doktorum cebimde sıgortası var 189 tl cıvarı olması lazım onu alıp sınırsız tüm branşlarla görüşebiliyorsunuz. 2 aydır kullanıyorum ufak defek ağrı,sızı olunca arayıp napmam gerek diye soruyorum yol gösteriyorlar. Diyetisyen ve psikolog 6 seans ücretsiz veriyor öneririrm.