Doktor değilim ama uzun süreli oturma veya aşırı stresin yansıması olabilir. Nöropatik ağrı olabilir. Nöroloji bölümü doktorları bile sadece yazdıklarınıza bakarak teşhis koyamaz zannımca. O yüzden doktora kesinlikle gitmelisiniz.