• 02-02-2024, 20:13:32
    #1
    Siyah ekranda kendini belli ediyor, diğer renkler çok park olduğu için gözümü alıyor anlayamadım siyah yapınca noktamsı gözüküyor bu ölü piksel mi demek oluyor?




  • 02-02-2024, 20:14:01
    #2
    Evet dostum burası tam olarak ölü piksel oluyor.
  • 02-02-2024, 20:14:18
    #3
    Kurumsal PLUS
    Evet
  • 02-02-2024, 20:15:24
    #4
    dogukanercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dostum burası tam olarak ölü piksel oluyor.
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    5 Mayıs 2023 tarihinde ince hesap üzerinden almıştım. Bu garanti kapsamına girer mi? ne yapmam gerekiyor
  • 02-02-2024, 20:21:23
    #5
    yok knk vermesi gereken rengi vermiyor yani ölü piksel ama belki yazılımla yada ekran aparatları ile düzelebiliyordur sadece fikir detaylı bilmiyorum.
  • 02-02-2024, 20:24:49
    #6
    sıfır aldım itopyadan 1 pixel var diye kabul etmyiorlarmış uğraşmadım pcye de bir şey olmadı 1 yılı geçti boşver biraz buruk oluyor için alışıyorsun
  • 02-02-2024, 20:29:12
    #7
    OnetTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok knk vermesi gereken rengi vermiyor yani ölü piksel ama belki yazılımla yada ekran aparatları ile düzelebiliyordur sadece fikir detaylı bilmiyorum.
    dawu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yuvarlak ölü pixel mi oluyormuş
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    dogukanercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dostum burası tam olarak ölü piksel oluyor.
    Herhangibi bi yazılım kullanmıyorum motinor için buda daha net şekilde video:
    https://youtu.be/vQbkOyW_0fI
  • 02-02-2024, 20:30:45
    #8
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır aldım itopyadan 1 pixel var diye kabul etmyiorlarmış uğraşmadım pcye de bir şey olmadı 1 yılı geçti boşver biraz buruk oluyor için alışıyorsun
    Garanti kapsamına giriyor die okudum bi çok yerde emin olmak için buraya sordum, hak arama konusunda biraz çirkefim hocam söke söke yardımcı olucaklar
  • 02-02-2024, 20:32:13
    #9
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti kapsamına giriyor die okudum bi çok yerde emin olmak için buraya sordum, hak arama konusunda biraz çirkefim hocam söke söke yardımcı olucaklar
    Valla bende öyle diyordum tüketici hakem heyetine başvursam 3-5 ay sürecekti ben o süre bunun taksidini ödemekle uğraşacaktım sonra parayı iade edeceklerdi e sonra ne olacak bak onu da düşün hocam 6-12 aya kadar uzayan bir durum senin paranı iade ederler ama aynı paraya aynı ayarlarda monitör alamazsın bende o yüzden vazgeçtim yoksa 1 ₺ mi kovalarım ben hala burada 50 tlmi vermedi diye banlattığım adamın şikayet konusuna bakıyorum geldi mi vs diye (3 yıl oldu)