Garanti kapsamına giriyor die okudum bi çok yerde emin olmak için buraya sordum, hak arama konusunda biraz çirkefim hocam söke söke yardımcı olucaklar
Valla bende öyle diyordum tüketici hakem heyetine başvursam 3-5 ay sürecekti ben o süre bunun taksidini ödemekle uğraşacaktım sonra parayı iade edeceklerdi e sonra ne olacak

bak onu da düşün hocam 6-12 aya kadar uzayan bir durum senin paranı iade ederler ama aynı paraya aynı ayarlarda monitör alamazsın bende o yüzden vazgeçtim yoksa 1 ₺ mi kovalarım ben hala burada 50 tlmi vermedi diye banlattığım adamın şikayet konusuna bakıyorum geldi mi vs diye

(3 yıl oldu)