OnetTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok knk vermesi gereken rengi vermiyor yani ölü piksel ama belki yazılımla yada ekran aparatları ile düzelebiliyordur sadece fikir detaylı bilmiyorum.
dawu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yuvarlak ölü pixel mi oluyormuş
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet
dogukanercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dostum burası tam olarak ölü piksel oluyor.
Herhangibi bi yazılım kullanmıyorum motinor için buda daha net şekilde video:
https://youtu.be/vQbkOyW_0fI