yok knk vermesi gereken rengi vermiyor yani ölü piksel ama belki yazılımla yada ekran aparatları ile düzelebiliyordur sadece fikir detaylı bilmiyorum.
yuvarlak ölü pixel mi oluyormuş
Evet dostum burası tam olarak ölü piksel oluyor.
Herhangibi bi yazılım kullanmıyorum motinor için buda daha net şekilde video:
https://youtu.be/vQbkOyW_0fI