• 02-02-2024, 16:34:35
    #1
    2 yıllık yazılımcılar ne kadar maaş alıyor?

    Full stack olarak 35k yol yemek içinde iyi mi?
  • 02-02-2024, 16:37:57
    #2
    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık yazılımcılar ne kadar maaş alıyor?

    Full stack olarak 35k yol yemek içinde iyi mi?
    35+yol yemek olsaydı daha iyi olurdu, full stack için taban ücret olarak düşünüyorum. Ekonomiyi baz alırsak ortalama maaş kanımca
  • 02-02-2024, 16:39:43
    #3
    Merhaba,

    Firmanın iş potansiyeli de önemli ama daha çok sizin neler yapabildiğiniz önemli bu sektörde full stack diye geçinen yığınla adam var fakat işe gelince yapılamıyor, yapamadım gibi şeyler çok duyuyor ve görüyorum

    Giriş aşamasında maaşı çok düşünmenize gerek yok ik ile şu konuda anlaşabilirsiniz 1-3 ay siz beni görün ben sizi göreyim sonrasında rakam konusunda anlaşma sağlayalım demek daha mantıklı

    Orta seviye bir şirket için söylediğiniz rakam makül bir rakam özellikle istanbulu düşünürsek berki biraz daha fazla olabilir. Bazıları junior için o rakamlar ödeniyor felan diyorlar ama bahsettikleri şirketler dev şirketler oraya girebilmek için bile 20 tane sınavdan testten geçiriyorlar insanları
  • 02-02-2024, 16:39:52
    #4
    Böyle bir skala yok, yazılımcı bilgi seviyesi ve tecrübesine göre maaş alır.
    Kendi değerinizi yaptığınız işin çapına göre kendiniz belirleyin, kurumsal büyük bir firmada minimum 75 bin lira alıyor şuan full stackler.
  • 02-02-2024, 16:54:29
    #5
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Firmanın iş potansiyeli de önemli ama daha çok sizin neler yapabildiğiniz önemli bu sektörde full stack diye geçinen yığınla adam var fakat işe gelince yapılamıyor, yapamadım gibi şeyler çok duyuyor ve görüyorum

    Giriş aşamasında maaşı çok düşünmenize gerek yok ik ile şu konuda anlaşabilirsiniz 1-3 ay siz beni görün ben sizi göreyim sonrasında rakam konusunda anlaşma sağlayalım demek daha mantıklı

    Orta seviye bir şirket için söylediğiniz rakam makül bir rakam özellikle istanbulu düşünürsek berki biraz daha fazla olabilir. Bazıları junior için o rakamlar ödeniyor felan diyorlar ama bahsettikleri şirketler dev şirketler oraya girebilmek için bile 20 tane sınavdan testten geçiriyorlar insanları

    yani şimdiye kadar verdikleri bir şeyi yapamadım ve yapamam demedim elimden gelenin fazlasını yapıyorum gerekirse gece uyumuyorum ama bir şekilde yetiştiriyorum