rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Firmanın iş potansiyeli de önemli ama daha çok sizin neler yapabildiğiniz önemli bu sektörde full stack diye geçinen yığınla adam var fakat işe gelince yapılamıyor, yapamadım gibi şeyler çok duyuyor ve görüyorum

Giriş aşamasında maaşı çok düşünmenize gerek yok ik ile şu konuda anlaşabilirsiniz 1-3 ay siz beni görün ben sizi göreyim sonrasında rakam konusunda anlaşma sağlayalım demek daha mantıklı

Orta seviye bir şirket için söylediğiniz rakam makül bir rakam özellikle istanbulu düşünürsek berki biraz daha fazla olabilir. Bazıları junior için o rakamlar ödeniyor felan diyorlar ama bahsettikleri şirketler dev şirketler oraya girebilmek için bile 20 tane sınavdan testten geçiriyorlar insanları

yani şimdiye kadar verdikleri bir şeyi yapamadım ve yapamam demedim elimden gelenin fazlasını yapıyorum gerekirse gece uyumuyorum ama bir şekilde yetiştiriyorum