• 01-02-2024, 19:53:28
    #1
    #ISMEN hissesi alınır mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Therainofnight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      #ISMEN hissesi alınır mı?
      yatırım tavsiyesi kimse vermez hocam ama güzel bir hissedir
  • 01-02-2024, 19:56:37
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Therainofnight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    #ISMEN hissesi alınır mı?
    yatırım tavsiyesi kimse vermez hocam ama güzel bir hissedir
  • 01-02-2024, 19:57:50
    #3
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırım tavsiyesi kimse vermez hocam ama güzel bir hissedir
    Hocam 800 den 23 lot aldım sizce nasıl daha da artırayım mı?
  • 01-02-2024, 20:00:39
    #4
    Tavsiye vermek yasak fakat benden sizee bir tavsiye. Uçacak kaçacak zengin edecek denen hisselere ve paylaşımlara itibar etmeyin. Kendiniz takip edin yatırım yapın. Yanlış zamanda da girmemeye dikkat edin.
  • 01-02-2024, 20:37:13
    #5
    şuan borsa yükselişte al sat yapacağınızı var sayıyorum Hsse 52 hafta da en yüksek 45 TL görmüş inşallah tekrar yükselir.
  • 01-02-2024, 22:50:31
    #6
    söyleyebileceğim tek şey yükselmiş kağıtlara girilmez. şu anda borsa yüksek. tekrar düşecektir. o zamanı beklemezsen üzülme olasılığın çok yüksek. giden trenin son vagonuna atlamaya çalışmak diye birşey var. ama finans piyasalarında herkes kendi bacağından asılır. kazanç da zarar da senindir. ne benim ne de başkasının söylediği doğru değildir. yanlış da değildir. herkesin yatırım anlayışı farklıdır. ben bir kağıt alır bir sene zararda beklerim, sen hemen iki günde kar görmek isteyebilirsin. benim borsaya yatırdığım paraya ihtiyacım yoktur ama senin mesela bir araba alman gerekiyordur üç ay içerisinde...

    anlatabildim mi... karar senin.... tüm bilgileri toplayıp, grafiklere bakıp ne yapacağına sadece sen karar vermelisin...