söyleyebileceğim tek şey yükselmiş kağıtlara girilmez. şu anda borsa yüksek. tekrar düşecektir. o zamanı beklemezsen üzülme olasılığın çok yüksek. giden trenin son vagonuna atlamaya çalışmak diye birşey var. ama finans piyasalarında herkes kendi bacağından asılır. kazanç da zarar da senindir. ne benim ne de başkasının söylediği doğru değildir. yanlış da değildir. herkesin yatırım anlayışı farklıdır. ben bir kağıt alır bir sene zararda beklerim, sen hemen iki günde kar görmek isteyebilirsin. benim borsaya yatırdığım paraya ihtiyacım yoktur ama senin mesela bir araba alman gerekiyordur üç ay içerisinde...
anlatabildim mi... karar senin.... tüm bilgileri toplayıp, grafiklere bakıp ne yapacağına sadece sen karar vermelisin...