• 01-02-2024, 02:14:27
    #1
    Burayı son iki gündür birazcık soru cevap için kullanıyor olabilrim . Kusura bakmayın ama . Birazcık da günlük hayattan şeyler konuşsak fena olmaz dimi?

    Evet günün sorusu geldi.

    Sevmek mi daha güzel sevilmek mi?

    İnsan sevilince mi güzelleşir yoksa sevince mi ?

    En son ne zaman birini sevdiniz ve yarı yolda bırakıldınız?

    Hep iş hep iş olmaz dimi?

    Birazcık da dertleşelim.
  • 01-02-2024, 02:15:34
    #2
    İkisi de birbirinden güzel ama sevilmek>>>
  • 01-02-2024, 02:18:51
    #3
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de birbirinden güzel ama sevilmek>>>
    sevilmenin hangi tarafi guzel birazcik acarmisin
  • 01-02-2024, 02:19:06
    #4
  • 01-02-2024, 02:19:16
    #5
    Tek kelime ile İkiside
  • 01-02-2024, 02:21:28
    #6
    sevmek berbat bir şey hele de karşılıksız ise...
  • 01-02-2024, 02:23:13
    #7
    İnsan sevilince yaşadığını hisseder. Hayattan zevk almaya başlar
    İnsan severse yaşamak için bir sebebi olduğunu hisseder.
    İkisi bir arada en güzel şükür sebeplerindendir.
    Sevmek ve sevilmek sadede aşk değildir. İnsan ailesini de sever ve sevilir hatta hayvanları bile severiz ve onlardan sevgi görürüz. O yüzden en büyük psikolojik tedavi sevgidir.
    ve para!😀
  • 01-02-2024, 02:24:21
    #8
    Yusufh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan sevilince yaşadığını hisseder. Hayattan zevk almaya başlar
    İnsan severse yaşamak için bir sebebi olduğunu hisseder.
    İkisi bir arada en güzel şükür sebeplerindendir.
    Sevmek ve sevilmek sadede aşk değildir. İnsan ailesini de sever ve sevilir hatta hayvanları bile severiz ve onlardan sevgi görürüz. O yüzden en büyük psikolojik tedavi sevgidir.
    ve para!😀
    peki sevgi her şeyden ustun mudur dndnnd
  • 01-02-2024, 02:25:46
    #9
    Sevmek çıkarsızdır, şüpheye yer bulundurmaz. Severken uyanırsan için rahattır kuşku olmaz. Sevilmek öyle değildir ancak; çıkar, kuşku, şüphe aramak çok içten gelir. Sevilmenin garantisi de yoktur.