Burayı son iki gündür birazcık soru cevap için kullanıyor olabilrim . Kusura bakmayın ama . Birazcık da günlük hayattan şeyler konuşsak fena olmaz dimi?
Evet günün sorusu geldi.
Sevmek mi daha güzel sevilmek mi?
İnsan sevilince mi güzelleşir yoksa sevince mi ?
En son ne zaman birini sevdiniz ve yarı yolda bırakıldınız?
Hep iş hep iş olmaz dimi?
Birazcık da dertleşelim.