Burayı son iki gündür birazcık soru cevap için kullanıyor olabilrim . Kusura bakmayın ama . Birazcık da günlük hayattan şeyler konuşsak fena olmaz dimi?

Evet günün sorusu geldi.

Sevmek mi daha güzel sevilmek mi?

İnsan sevilince mi güzelleşir yoksa sevince mi ?

En son ne zaman birini sevdiniz ve yarı yolda bırakıldınız?

Hep iş hep iş olmaz dimi?

Birazcık da dertleşelim.