İnsan sevilince yaşadığını hisseder. Hayattan zevk almaya başlar
İnsan severse yaşamak için bir sebebi olduğunu hisseder.
İkisi bir arada en güzel şükür sebeplerindendir.
Sevmek ve sevilmek sadede aşk değildir. İnsan ailesini de sever ve sevilir hatta hayvanları bile severiz ve onlardan sevgi görürüz. O yüzden en büyük psikolojik tedavi sevgidir.
ve para!😀
peki sevgi her şeyden ustun mudur dndnnd