• 30-01-2024, 00:07:43
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Flash belleğim olmadığı için recovery format atmak istiyorum.
    Recovery format ne kadar etkili?

  • 30-01-2024, 00:47:44
    #2
    +Sıfırlamak Windowsun kendisi ile yaptığın bir şey.
    + Format atmak USB/DVD gibi araçlarla İSO ile kurulum demek.
    + Sıfırlama da C windowsun kurulu olduğu diskte neleri saklayabileceğini seçebilirsin.
    + Normal kurulumda seçemezsin.
    + Sıfırlama yaparken diskler üzerinde ayar yapamazsın.
    + Format atarken bölme,biçimlendirme vb işlemleri yapabilirsin.
    + Sıfırlamada Windows.old meydana gelebilir.
    + Format atarken ise temiz kurulum yapılabilir.
    + Sıfırlama yapıldığında genelde daha uzun sürer.
    + Format ise genel olarak daha hızlı sonuçlanır.
    + Sıfırlama yapıldığında Driverlar vs saklanabilir.
    + Format atıldığında bunu yapamazsınız.
    + Sıfırlama olduğunda key girmeniz gerekmeyebilir.
    + Format attığınızda Dijital lisans yerine key sahibiyseniz girmeniz gerekir.
  • 30-01-2024, 00:54:49
    #3
    Hocam hemen hazır flash göndereyim adresine?
  • 30-01-2024, 00:57:45
    #4
    mumitozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hemen hazır flash göndereyim adresine?
    Kargo ücreti flash’tan pahalıya gelir hocam 😄
  • 30-01-2024, 00:59:31
    #5
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo ücreti flash’tan pahalıya gelir hocam 😄
    Olsun hocam. O benim dostum. İşi görülsün, kargo benden
  • 30-01-2024, 01:33:56
    #6
    mumitozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hemen hazır flash göndereyim adresine?
    mumitozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsun hocam. O benim dostum. İşi görülsün, kargo benden
    Allah razı olsun hocam, Teşekkür ederim 😊. Düşünmeniz beni mutlu etti.

    Allah dostluğumuzu daim etsin. Siz bu güzel sözünüzle bile yetersiniz.