+Sıfırlamak Windowsun kendisi ile yaptığın bir şey.
+ Format atmak USB/DVD gibi araçlarla İSO ile kurulum demek.
+ Sıfırlama da C windowsun kurulu olduğu diskte neleri saklayabileceğini seçebilirsin.
+ Normal kurulumda seçemezsin.
+ Sıfırlama yaparken diskler üzerinde ayar yapamazsın.
+ Format atarken bölme,biçimlendirme vb işlemleri yapabilirsin.
+ Sıfırlamada Windows.old meydana gelebilir.
+ Format atarken ise temiz kurulum yapılabilir.
+ Sıfırlama yapıldığında genelde daha uzun sürer.
+ Format ise genel olarak daha hızlı sonuçlanır.
+ Sıfırlama yapıldığında Driverlar vs saklanabilir.
+ Format atıldığında bunu yapamazsınız.
+ Sıfırlama olduğunda key girmeniz gerekmeyebilir.
+ Format attığınızda Dijital lisans yerine key sahibiyseniz girmeniz gerekir.