• 29-01-2024, 19:35:48
    #1
    Merhaba hocalarım, sıfırdan Mail açsam tekini 50 kuruştan satışa sunsam sizce verim alabilir miyim ve mantıklı bir iş olur mu sizce veya ne yapabilirim sıfırdan nasıl sermaye yükselebilirim🙏
  • 29-01-2024, 19:38:00
    #2
    Hocam sahsen ben yapıyorum fiyat çok yazmıssın ucuz normal fiyat 6-7 tl ye kadar cıkıyor gmailin (tanesi)
  • 29-01-2024, 19:38:07
    #3
    Taban fiyata bakmak lazım ama 3-7,5 lira arası gidiyor gördüğüm.

    Geçici şeyler yerine dijital bir uzmanlık alanı edinmenizi tavsiye ederim nacizane.
  • 29-01-2024, 19:44:25
    #4
    Lisans satışı yap, para kazan.
    Profilimi inceleyebilirsiniz.
  • 29-01-2024, 20:38:08
    #5
    en güzeli instagram hesaplarıdır başta ben olmak üzere bende alım sağlayabilirim kadın hesapları alıyorum günde 3+ şekilde