Merhaba hocalarım, sıfırdan Mail açsam tekini 50 kuruştan satışa sunsam sizce verim alabilir miyim ve mantıklı bir iş olur mu sizce veya ne yapabilirim sıfırdan nasıl sermaye yükselebilirim🙏