skoda kamiq 1.0 TSI
Skoda scala 1.6 ya da 1.0
Fiyatlar aynı görüntüde de ahım şahım fark göremedim scala biraz daha çirkin gibi
siz hangisini önerirsiniz? Bazı arkadaşlar peugeot 3008 al o parayı bunlara verme diyorlar. Yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyor yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ediyorum