Öncelikler merhaba değerli okuyucular, epey bir zamandır araç arayışı içindeyim ve araçtanda çok anlamadıgım için siz tecrübeli arkadaşlardan yardım almak istedim.

skoda kamiq 1.0 TSI
Skoda scala 1.6 ya da 1.0
Fiyatlar aynı görüntüde de ahım şahım fark göremedim scala biraz daha çirkin gibi

siz hangisini önerirsiniz? Bazı arkadaşlar peugeot 3008 al o parayı bunlara verme diyorlar. Yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyor yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ediyorum