• 28-01-2024, 14:29:54
    #1
    Merhaba,

    Bilgisayarıma format attırdım geçen gün, tüm office programları 2010 olarak kurulmuş.

    https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...n-pngtree.html

    yukarıdaki linkten lisans almıştım bilgileri var ama arkadaş uzun zamandır foruma girmemiş bana bu konuda yardımcı olabilecek var mıdır?
  • 28-01-2024, 14:52:49
    #2
    Hocam genelde format sonrası kullanılmayan office lisanslar mevcut. Siz hangisini aldınız
  • 28-01-2024, 15:31:51
    #3
    Selam hocam, muhtemelen format atan kişi elinde olduğu için hızlıca crackli bir office programı kurmuş. Satılan lisanslar genelde tek kullanımlıktır, bu sebeple arkadaşa ulaşsanız bile telafi sağlanacağını sanmıyorum.

    Office 2021 Pro Plus ürününü tavsiye ederim Hesabınıza kayıtlı bind lisans ihtiyacınız varsa ayrıca benimle iletişime geçebilirsiniz.