Merhaba,
Bilgisayarıma format attırdım geçen gün, tüm office programları 2010 olarak kurulmuş.
https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...n-pngtree.html
yukarıdaki linkten lisans almıştım bilgileri var ama arkadaş uzun zamandır foruma girmemiş bana bu konuda yardımcı olabilecek var mıdır?
Bilgisayarıma format attım, office programları 2010 kurulmuş
2
●102
- 28-01-2024, 15:31:51Selam hocam, muhtemelen format atan kişi elinde olduğu için hızlıca crackli bir office programı kurmuş. Satılan lisanslar genelde tek kullanımlıktır, bu sebeple arkadaşa ulaşsanız bile telafi sağlanacağını sanmıyorum.
Office 2021 Pro Plus ürününü tavsiye ederim
Hesabınıza kayıtlı bind lisans ihtiyacınız varsa ayrıca benimle iletişime geçebilirsiniz.
Hesabınıza kayıtlı bind lisans ihtiyacınız varsa ayrıca benimle iletişime geçebilirsiniz.