Merhaba,

Bilgisayarıma format attırdım geçen gün, tüm office programları 2010 olarak kurulmuş.

https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...n-pngtree.html

yukarıdaki linkten lisans almıştım bilgileri var ama arkadaş uzun zamandır foruma girmemiş bana bu konuda yardımcı olabilecek var mıdır?