• 25-01-2024, 10:58:07
    #1
    Selamlar

    Başıma bir olay geldi sormak istedim.

    Askerlikle alakalı muayene oldum. 11 Ocakta bütün hastane işlemlerini hallettirdim. 1 yıl erteleme verildi. Sağlık kusurumdan dolayı. 2 hafta içinde sisteme düşer dendi. Bugün polis çevirmesinde asker kaçagı oldugum söylendi tutanak tutuldu.

    Bu tutanak iptal olur mu ?

    Cezasını ödemem gerekiyor mu ?

    Nereye baÅŸvurmam gerekiyor ?
  • 25-01-2024, 11:02:16
    #2
    kapına gelir alırlar askere