Selamlar
Başıma bir olay geldi sormak istedim.
Askerlikle alakalı muayene oldum. 11 Ocakta bütün hastane işlemlerini hallettirdim. 1 yıl erteleme verildi. Sağlık kusurumdan dolayı. 2 hafta içinde sisteme düşer dendi. Bugün polis çevirmesinde asker kaçagı oldugum söylendi tutanak tutuldu.
Bu tutanak iptal olur mu ?
Cezasını ödemem gerekiyor mu ?
Nereye başvurmam gerekiyor ?