Selamlar

Başıma bir olay geldi sormak istedim.

Askerlikle alakalı muayene oldum. 11 Ocakta bütün hastane işlemlerini hallettirdim. 1 yıl erteleme verildi. Sağlık kusurumdan dolayı. 2 hafta içinde sisteme düşer dendi. Bugün polis çevirmesinde asker kaçagı oldugum söylendi tutanak tutuldu.

Bu tutanak iptal olur mu ?

Cezasını ödemem gerekiyor mu ?

Nereye başvurmam gerekiyor ?